Δικαιούστε να επιστρέψετε την παραγγελία ή μέρος αυτής, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της.
Η επιστροφή γίνεται με εταιρία courier και μόνο έπειτα από έγκριση από πλευράς μας.
Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλο τρόπο αποστολής των προϊόντων τότε δεν μπορούμε να εγγυηθούμε για το χρόνο που θα απαιτηθεί για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής της επιστροφής, σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντων.
Τεχνική υποστήριξη παρέχεται μόνο γραπτώς μέσω email, info@hogar.gr και όχι τηλεφωνικώς.

Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω;

1. Επιστροφή προϊόντος & επιστροφή των χρημάτων σας.

1.1. Συμπληρώνετε μία “Φόρμα Επιστροφής” όπου καταγράφετε το αίτημα σας για επιστροφή του προϊόντος και επιστροφή των χρημάτων σας.
Θα χρειαστεί να συμπληρώσετε ένα iban και την τράπεζα σας για να μπορέσουμε να καταθέσουμε τα χρήματα σε κάποιον λογαριασμό σας.
[Για να κατεβάσετε τη Φόρμα πατήστε εδώ] [Click here to download the return form]

1.2. Στέλνετε συμπληρωμένη την “Φόρμα Επιστροφής” με email στο info@hogar.gr.

1.3. Μετά την αποστολή του e mail θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά και να σας κατευθύνουμε σε ποια διεύθυνση θα στείλετε την επιστροφή σας
με Courier της επιλογής και δικά σας έξοδα.

1.4. Αντίγραφο της φόρμας επιστροφής θα πρέπει να στείλετε μαζί με το προϊόν που θα επιστρέψετε μέσω courier καθώς και το παραστατικό πώλησης του προϊόντος.

1.5. Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας και γίνει έλεγχος της ακεραιότητας του προϊόντος,
τα χρήματα θα επιστρέψουν στον λογαριασμό σας ή στην πιστωτική/χρεωστική σας κάρτα και θα λάβετε την αντίστοιχη ενημέρωση στο e mail σας.

Η διαδικασία ενδέχεται να διαρκέσει έως και 7 εργάσιμες ημέρες από την στιγμή που θα παραλάβουμε την επιστροφή σας.

2. Αντικατάσταση προϊόντος με άλλη επιλογή συνδυασμών.

2.1 Συμπληρώνετε μία “Φόρμα Επιστροφής” όπου καταγράφετε το αίτημα σας για αντικατάσταση του προϊόντος και γράφετε την επιλογή συνδυασμών του προϊόντος που θέλετε να παραλάβετε [Για να κατεβάσετε τη Φόρμα πατήστε εδώ][Click here to download the return form]

2.2 Στέλνετε συμπληρωμένη την “Φόρμα Επιστροφής” με email στο info@hogar.gr

2.3 Μετά την αποστολή του e mail θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά και να σας κατευθύνουμε σε ποια διεύθυνση θα στείλετε την επιστροφή σας με Courier της επιλογής και δικά σας έξοδα.

2.4 Αντίγραφο της φόρμας επιστροφής καθώς και το παραστατικό πώλησης θα πρέπει να στείλετε μαζί με το προϊόν που θα επιστρέψετε μέσω courier σε περίπτωση αλλαγής η αντικατάστασης.

2.5 Στην ουσία εσείς επιβαρύνεστε μόνο τα έξοδα επιστροφής. Αυτό ισχύει για μία φορά. Η δεύτερη επαναποστολή είναι χρεώσιμη.

3. Αντικατάσταση ελαττωματικού ή λάθους προϊόντος.
Περιπτώσεις φθοράς/ ελαττωματικού προϊόντος.

Προτού αποσταλεί η παραγγελία σας το ridestyle.gr ελέγχει προσεκτικά την κατάσταση και την ποιότητα των προϊόντων. Συσκευάζουμε και αποθηκεύουμε όλα τα προϊόντα με τέτοιον τρόπο ώστε να αποφεύγονται τυχόν φθορές σε αυτά. Παρά τη φροντίδα και τα μέτρα που λαμβάνονται, υπάρχουν ελάχιστες πιθανότητες κατά τις οποίες ένα προϊόν μπορεί να φτάσει σε εσάς με κάποια φθορά.

Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων γίνονται δεκτές εφόσον μας επιστρέψετε το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του παραστατικού πώλησης.

1. Συμπληρώνετε μία “Φόρμα Επιστροφής” όπου καταγράφετε το αίτημα σας για αντικατάσταση του ελαττωματικού ή του λάθους προϊόντος.[Για να κατεβάσετε τη Φόρμα πατήστε εδώ][Click here to download the return form]

2. Στέλνετε συμπληρωμένη την “Φόρμα Επιστροφής” με email στο info@hogar.gr

3. Σε περίπτωση ελαττωματικού ή λάθους προϊόντος απαραίτητη είναι η αποστολή φωτογραφίας η οποία θα πρέπει να επισυνάπτεται στο email που θα στείλετε μαζί με την φόρμα επιστροφών. Τέλος εάν πιστεύουμε ότι είναι αναγκαίο υπάρχει περίπτωση να σας ζητήσουμε βίντεο με το πρόβλημα του προϊόντος.

4. Μετά την αποστολή του e mail θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά και να σας κατευθύνουμε για το πώς θα γίνει η επιστροφή του προϊόντος με εξ’ολοκλήρου δικά μας μεταφορικά έξοδα.

5. Αντίγραφο της φόρμας επιστροφής θα πρέπει να στείλετε μαζί με το λάθος ή το ελαττωματικό προϊόν ύστερα από την καθοδήγηση μας.

6. Όταν παραλάβουμε το δέμα μεριμνούμε άμεσα για αντικατάσταση.

ΕΑΝ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘEI ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΙ.

Το προϊόν θα αποστέλλεται σε διεύθυνση που θα σας στείλουμε στο email σας μαζί με το παραστατικό πώλησης και με δικά σας έξοδα μεταφοράς.
Θα πρέπει να το στείλετε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία όπου αναγράφεται στο παραστατικό πώλησης.
Καλό θα είναι να κρατήσετε ένα αντίγραφο για να διασφαλίσετε τα δικαιώματα σας ως καταναλωτής.

* Σε περιόδους αυξημένης κίνησης παραγγελιών, ενδέχεται η αποστολή να καθυστερήσει. Σε κάθε περίπτωση θα ενημερωθείτε για την εξέλιξη της αποστολής.**

Μενού